Jag älskar er

Okej, nu ska jag säga som det är.
Jag vet inte vad jag gör.
Inte alls faktiskt.
Ibland känns det så rätt, ibland känns det så fel.
Jag är så jävla förvirrad.
Jag hjälper en del, som inte förtjänar att hjälpas. Folk hjälper mig, för saker som jag själv är osäker på.
Man ska alltid välja sida hur som helst, man får inte stå på bådas.
Jag vet inte om jag gör rätt, det är så jävla läskigt, jag hatar det. jag hatar allting.
Känslor kan dra åt helvete för jag vet ändå inte vad jag gör.
Jag säger till dig att du är fel för mig, när jag inte vet om du verkligen är det.
Jag säger att du är fel för mig till alla, när jag hela tiden funderar på om du verkligen är det.
Jag säger att jag är osäker på om jag vill ha den ändå, när jag vet att jag vill. Det tar bara så jävla lång tid att det är drygt. Jag ger upp ja jag är väl sån.
Men efter ett jävla år är det så jävla jobbigt. Jag vet. " Jag känner ju inte den på samma sätt, men nu gör du ju det, du är en lång bit på väg " MEN NI HAR INTE HAFT DENNA JÄVLA LÅNGA BITEN OCH GÅ IGENOM !
Jag vet om att jag kan dra förhastade slutsatser, okej jag vet om det. Men jag har TRE som jag inte vet vad jag ska göra med. Jag är så jävla falsk känns det som just nu.
falsk jävla hora.
Ni tror att jag leker med folk, att jag får bestämma mig.
Men ni går inte igenom det som jag gör.
Ni vet inte hur jag mår, det är inte så jävla lätt som ni tror.
Försök och tänka in er i min sitation.
Ja jag ska vara glad.
Jag vet att jag har sagt det miljontals gånger.
men det känns inte som det just nu.
Jag vill , Jag vill bara vara vänner med alla. välja rätt.
förstår ni hur rädd jag är att inte välja rätt.
För allting känns rätt.
Ändå är det något.
Om bara allt kunde vara så jävla bra.
Kanonbra, som om ingenting hade hänt.
Snacka om att jag hade levt i paradiset då.
Men nu lever jag inte i paradiset.
Nu lever jag i ett helvete där jag inte kan välja.
Jag vet vad som känns rätt men ändå inte.
Jag lever i ett helvete där rätt & fel har blandats ihop till en suddig massa. Där tre helt underbara personer har fått mig att få hjärnsläpp.
Jag driver inte med någon av er.
Jag lever i ett helvete där jag inte vet vem av mina vänner som är kvar. Vilka som ljuger för mig, vilka som är ärliga för mig. jag lever i ett helvete där jag är osäker på om jag sviker min bästa vän.
Hu rmycket ni än kommer hata mig, kommer jag ändå alltid och älska er.
Och tack ni som kämpar för mig. om mig, det känns bättre än ni tror, trots att jag blir mer rädd då. för om jag sviker er, inte med mening förstås, kmr jag aldrig förlåta mig själv.
Jag känns så misslyckad.
Men jag ska klara detta.
Jag ska kämpa för det som jag vet jag vill ha.

Jag älskar er.
Och
Jag älskar dig Nathalie, min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Allt är en enda jobbig period just nu . men vi klarar det och vi ska vara vänner vilket du än väljer. sen om jag blir besviken eller inte är en annan sak . visst det är inte lätt . men jag behåller hellre min vän och klara av att se på än mister den vän som betyder mest , som är mest värdefull . jag älskar dig <33

2008-06-16 @ 22:23:43
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0