Tältningen osv !

Hallå !
Jag mår så himla bra, visst.. jag är svettig för jag har inte duschat än efter joggingen men jag gör det alldeles strax men tänkte att jag skriver om tors -lör sålänge nu när jag är pigg nog att göra det. Senare lär jag väl bara vara zombie eller allmänt övertrött och överdriver det mesta så vi tar det nu då jag är på perfekt nivå sk.
Alltså
Charlotte kom hem till mig på tors. och hjälpt emig o packa ner allting, så duscha jag och så. & dom sista fem minuterna stressade jag ( som vanligt ) som fan tills min farbror skulle komma och hämta oss. och köra oss till Marieholm, först skulle han ju bara köra oss till stationen, men snäll och bäst som han är så skjutsa han oss ända till marieholm, det tyckte jag var snällt gjort and I adore him. Så vi kom dit då, så satte vi oss och tittade på Disney channel.. så kom Hampe och sen Makkan OCH . nu är det såhär, att det var uppehåll ute då killarna såkallat " umgicks " , dvs. det var rätt hyfsat väder, visst mulet men bra, inget regn ingenting. sen då hampe stuckit. så började det SPÖREGNA. och vi skulle tälta i grushålan ? ( jag och charlotte trodde dock att det var typ inte alls långt , bara lika lång bit från ica-badet typ i marieholm men nääädå, det var sådär flera mil utåt. okej kanske inte men långt som sjutton var det iaf ) och så kommer såklart killarna och bara : ni skulle sagt att vi skulel gå direkt och då hade vi lämnat hampe, så hade vi gått dit då det var uppehåll. haha, jag & charlotte småfnissade bara åt dom för varenda smarta jävel fattar väl att det var dom som drog ut på tiden. haha och nu till det roligaste.. då vi täckte för våra grejer med sopsäckar, såna stora svarta nivet. ( på tal om våra grejer, vår packning var enorm. det såg ut som om vi skulle flytta och inte tälta över en natt ) så kom Makkan på den genialiska idén att ha sopsäckanra på sig ? så han klippte hål för huvet och armarna och drog på sig den och då kom jag och tänka på dom negrarna som hade exakt likadant på sig på statoil då dom tankade mopparna. och jag hade svurit på att jag aldrig skulle ta på mig något sådant, men tji fick jag för det gjorde jag visst det . Alla gjorde det, och jag ahr nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv för fyfan vad fula vi var ! Och där giock vi med det på oss, inklusive all vår packning och det var rent ut sagt ett helvete, sen kommer vi äntligen fram till grushålan, sätter upp ena tältet och då vi ska sätta upp det andra tältet så är det ett litet, jävla. skittält som egentligen skulle vara till för en tycker jag, och det är ett helvete och sätta upp för det ska vara knäppa jävla pinnar på helt fel ställen, och ja. där trängde jag & makkan ihop oss, och jag ska säga er. att då jag vakna på morgonen låg jag intryckt i tältduken och den var våt och kall och den jävlen låg nöjd och belåten och bredde ut sig som om jag inte alls låg på mindre än en halv jävla kvadratmeter. Så jag gav igen och snodde det sista av hans tuggummin. och jag tänkte göra det diskret eftersom han ändå sov, sen fick jag veta på att han var VAKEN ? asså han blir bara värre och värre :O haha, dessvärre förlorade jag vadet. ( jag hade vunnit om jag gett järnet, men nu gjorde jag nt d eftersom jag täntke att jag ska hålla mig uppe ett bra tag samma kväll efter så då e d bäst att jag e lite pigg åtminstone ) så snacka om att han skröt sen. Aja.. då vi satte upp tälten ( Makkan gormade hela tiden om att han skulel sätta igång grillen för han var hungrig som fan ) vilket jag också var, men jag höll masken ändå. ja iaf, så efter tälten så grillade vi korv och det var skitgott för jag hade inte ätit något sen frukost ! Sen efter det så tände vi lägereld ( åh vad mysigt det låter ) , och jag och Charlotte grillade marshmellows med mariekex . Killarna roade sig med att spruta asmkt tändvätska hela jävla tiden så elden blev skitstor och jag & Charlotte sa åt dom att sluta och ja.. haha som d ska va nästan, sen då vi skulel släcka elden ( vi had einget vatten ) så vi la stora stenar på elden, så fick Tribbe tag på en pinne med glöd på, så han sprang omkring och typ sjöng/sa något. komme rint eihåg vad. men snacka om att kunna roa sig själv. haha.
Sen drog alla fyra in i tältet och typ bara satt och snacka, egentligen skulle iv ju badat, spelat kort och hej baberiba, men vi gjorde inte ens hälften av dom grejerna vi sagt att vi skulle göra. vi tog det som det kom helt enkelt.
Sen efter ett tag lämnade vi turturduvorna och fortsätte snacket i tältet ( iaf enligt Charlotte, för hon sa att dom hört oss snacka hela jävla natten, slutat typ vid fem och börjat igen vid 7 ) och det har jag inte minne av dock men tja.. Sen då vi vakna vid typ elva. Så åt jag & Charlotte marshmellows och chips och sånt till frukost och då vi skulel äta mariekex så hitta vi en tvestjärt där, superäckligt så vi slängde mariekexen i buskarna. efter kanske en halvtimme packade iv ihop allt, och påbörjade den låånga hemresan. som tur var så ringde charlotte hem och dom hämtade oss efter kanske halva vägen. Då var vi sjukt ofräscha allihopa, ingen hade borstat tänderna, bara levt på tuggummi, och alla var smutsiga och usch. vad hemskt, hahah. plus att mitt hår såg förjävligt ut. såvitt jag vet har det aldrig varit så lockigt och tvinnat och fy, så då vi lämnat Makkan & tribbe hemma så stack vi hem, duscha oss förjävla rena, borstade tänderna, sminkade oss, tog på oss rena kläder och alltihopa. och sen kom delar av charlottes släkt, vi åt midsommarmat & det var trevligt, sen fick vi skjuts till Marieholm.
& där var då Tribbe & Mackan och efter hand kom Hampe, Littan, Didde ? , Tobbe, ( Skaran ?, jag vetfan. men jag tänker hela tiden på Skatan, och nt något annat ) och jag tror nt d va fler. iaf, så såg vi på Kroatien-Turrrrklaaand och det var faktiskt roligt, speciellt att alla grabbarna blev heltokiga i slutet. sen såg vi Dead silence och den var inte så jätteläskig men ändå envisas jag med och skrämma upp mig själv..
Okej det var nog allt, jag tror inte jag glömde något.
Tack alla tre för världens bästa dagar , you're incredible och detta får vi göra om. !

Idag däremot, har jag sovit till ett ( japp jag har sovit i prick 12 timmar, herregud vilken sömntuta jag har blivit ) sen såg jag Grease, joggade och det var sjukt läskigt för det var något konstig ti skogen som körde som en idiot och likna en stridsvagn i miniatyr och det har kommit fler och fler underliga människor dit.. aja, i'm miss brave .. hahaha, plus att sen åt jag mammas skitgoda köttbullar. det sitter i sen barnsben, ja att jag älskar köttbullar ( utom mamma scans som luktar fis, fast okej dom är goda men njaä, hemmagjort är bäst ) sen har mamma handlat blåbär och hallon till mig så nu kan jag börja göra mina älskvärda smoothisar igen, hallelujah !
Nej nus ka jag vara lite social med Charlotte & Nathalie på msn, annars blir dom väl rasande snart ..
Ha det kanon allihopa !
Och gud vad jag är glad.
Puss på er
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0