Today and tomorrow

Hejhej ! Jag mår toppen, trött som vanligt dock..
Inte för att jag har något intressant att berätta, idag har min hund gått mig på nerverna ( typ då jag solar så lägge rhon sig på mig, och då jag ska jogga hoppar hon på mig ) osv.. Mitt tålamod tog helt slut idag, synd om henne. och synd om mig. för om jag inte är lugn så blir hon ännu värre, BYRACKA, säger jag bara ! Fast jag antar att jag tycker om henne ändå.. trots att hon nu : 00:45, ska ut och kissa i trädgården ? Hon är snart 3 år, inte valp. helt makalöst ! :)
Idag då.. har det inte hänt så mycket, städat och det är ju aldrig kul men det gick rätt fort idag, imorgon ska jag cykla till Gustav, världens sötaste kusin. Den ungen får ens hjärta att smälta på stört. sen ska jag baka kanelbullar ( med choklad i ) . åh det är så mumsigt och jag blev så himla sugen på det idag ! PLUS, att jag ska handla en stor godispåse och kränga satan . det behövs.
Någon bra film på tv också kanske imorrnkväll ?
Vi får väl look around.
Nej nu ska jag sätta lurarna i öronen igen och fortsätta vara social på msn. Ha en trevlig natt folk ( egentligen är det ju morgon, så gomorgon då )
Ciao !
Erika

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag saknar dig också , det känns som vi inte träffats på evigheter , det känns som att vi inte känner varandra längre. det känns ensamt och hemskt. jag saknar dig mycket. och vi måste sticka dit . du och jag right ? . jaugekäridig<33

2008-06-28 @ 14:26:22
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0