Strålande pangpang väder !

Tjohej !
Glad som vanligt, härligt väder idag och jag fick tjata loss sinnes på mamma idag för att vi skulle sticka till intersport och handla sve.shorts till mig, 120 kr blev det. för dom, sen plus tröjan som kosta 99 riksdaler som mamma handla till mig :) Nu är setet färdigt till fotbollsturneringen ! Jag är taggad till tusen och ååh va jag vill ha fotbollsturnering NU ! Så jävla roligt, lätt den bästa turneringen på året.
Idag körde vi igenom " But i still haven't found what i'm looking for " och ni skulle sett mig och elin sen då vi stack ut . vi skrek , gjorde high five och börja springa ? för allt gick så rysligt bra, hahahah. helt sjukt.
Sen stekte vi lite på rasten också :) och tog d allmänt lugnt idag. och JAG HAR HÖJT MIG I ENG ! har mvg nu, hell yes ! så jävla glad jag är. Spela lite på gitarren nyss ( klippte av min tumnagel för den va ivägen HELA tiden, jävla tumme kunde klippa av hela den ) och det gick som smort, så imorrn kmr bli great då vi ska ha konsert !

Nej nu ska jag kila, ha det bra ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0