She will rock you.

Den här åsikten jag ska skriva om, handlar just precis om det jag känner nu.
Vad ska man säga?
Jag är så himla trött på folk som sätter sig på en, tror att dom är mycket bättre än alla andra, bättre än dig. Som snackar så jävla mycket skit och får så jävla många emot den här personen.
Jag ska säga det ordet jag hatar om det här . men : PALLA ! Palla var så jävla omogen och palla vara så jävla egoistisk och inte tänka ett skit på andra, palla tro så jävla mycket.
För det är precis det folk gör.
Dom tror att dom är bättre.
Men det är ni inte.
Ni är snarare mycket sämre för att ni inte bryr er om andra.
Ni är inte så perfekta som ni tror.
Här ställer man upp för personer. som jag kanske sagt innan : håller någon på med mina vänner, håller dom automatiskt på med mig. ja och vad är tacket ? INGENTING. nä men vet du vad, då kan du gå där själv. leka populär, för du har just mist en vän.
Folk tror kanske jag är en bitch, en egoistisk person som inte bryr sig så mycket om vänner, jag vet. jag kan verka som en jävla bitch ibland. men ni anar inte hur mycket mina vänner betyder för mig, vists jag är typ alltid glad, det är inte ofta jag är ledsen, men något finns där, jag bara tränger undan det. för jag tänker fan heller må dåligt över ngn som gjort så att jag mår dåligt ? Aldrig i livet.
Och det är många som sprider ut rykten om mig.
Men låt dom göra så.
Jag skiter i vilket.
Jag blir bar arg på folk som tror på det och inte bry sig om att lära känna mig.
Jag är inte sån. Som folk gillar och sprida ut elaka grejer om mig.
Jag är inte sån.
Sen är det upp till er om ni vill tro på det eller inte.
Men härliga människor, ni som kanske inte är såna som sprider ut rykten om alla, tro inte på rykten. Man sårar bara personer i slutändan. Och då är man inte mycket bättre själv, som dom som sprider ut ryktena.
Särskilt om ni sprider dom vidare.
För allihopa, hur jävla dåligt ni än mår. så ska ni ALDRIG låta ngn sätta er på er, ALDRIG låta någon få känn på att dom är bättre än er. ni har rätt och ta lika mycket plats som alla andra.
Skit i ryktena, skit i vad folk tycker om er. gå din egen väg, det kmr alltid finnas rykten, dom flesta antagligen falska. och på tal om falska kommer det alltid finnas falska personer, men du behöver inte vara sån.
Låt folk höra talas om dig, dåliga grejer. och påpekar någon något så kan man ju alltid säga " men du har iaf hört talas om mig ". Skoja till det. Skit i allt, Det är ditt jävla liv. Inte någon annans. Går du och är glad och skiter i det. så kommer dom folken som gör grejer i sin tur tycka att det är tråkigt. för dom får ju ingen uppmärksamhet ? Det är precis det dom vill ha.
För du är du, du låter ingen sätta sig på dig. & framför allt, du låter ingen hindra dig för något.
You will rock them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0