Party

Hallå !
Idag mår jag skitbra, dock en aning trött och hängig efter igår men annars är det fina fisken. På tal om igår så var det skitkul, dock en aning tråkiga händelser men det går väl vägen.
Nathalie var askalas. ( haha nathalie jag ber om ursäkt att jag skriver det, men det var så roligt ) , och ja, hon själv tyckte ju inte det var roligt och min rygg är en aning öm efter att hon praktiskt taget klängt på mig hela kvällen men det är lugnt.
Vi hittade på en del kul ändå, vi gömde oss bland träden för att dricka ( för att ngn annan inte skulle ta vår dricka förstås ) och vi smygbadade på badet. Vi är då jag & Nathalie, Makkan och Macke ( ändå lite komiskt att dom heter likadant )
Saknade Charlotte i slutet bara, men jag ska träffa henne i övermorron så jag e glad :)
festen var ändå rätt lyckad tills i slutet då det hände en bilolycka som ja.. man blev jävligt chockad så att säga. Men allt är bra med dom som var inblandade och så men det är klart att det sitter i.
Lyckat slut på festen jag menar..
Nu sitter jag här och funderar på att liva upp mig lite med ett träningspass, ska till mina grannar och äta middag sen.
Just nu känner jag inte för det ( skulle egentligen träffat sandra, hampus m.fl somjag inte gjort på typ evigheter men det sket sig såklart iom att jag skulleiväg, och jag bönade och bad så gott det gick men så är det. och som jag sa : trots allt ska dom bjuda oss på smörgåstårta och det var nog därför jag tackade ja från första början.. ) haha, aja. Imorgon ska jag iaf träffa alla godingarna och vi ska glo på fotboll på tv, det kmr bli trevligt får jag hoppas :)
Ska kila nu, ska ta vara på sommarlovstimmarna ( trots att det inteär sommarväder ute )
Ciao !
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0