Måndagfnitter

Hallå allihopa !
gud vad bra jag mår.
Gissa tre gånger vem det gick askalasbra för på dressyrprogrammet !
Jepp, jag x 10. Mm vad jag tycker om min pojke alltså . (Observera nu att jag pratar om hästar)
Idag däremot.. hade jag konditionstest och jag ska säga er att maken till värme får man leta efter, sprang tre varv på slingan och d räckte för att jag skulle må skitdåligt, kännas som jag skulle spy och vice versa.. och missa mvg med 3 sek ? Känns snopet och trisst, men äsch då. jag fick iaf VG som hela betyg i gympa så jag är glad som få !
Senare, då vi gick tbx till alla så gick då jocke med oss. vår gympalärare för er som inte visste det, så börjar den jävlen berätta om att killar har mkt testosteron i kroppen och vi östrogen ? jag bara : jahapp ja okej, ja det visste jag ju.. Och sandra såg lika frågande ut som jag. Så börjar han berätta att killarna i vår ålder är omogna och att vi antagligen satsar på äldre killar, typ gymnasiekillar . Så sa han att " ja, gymnasiekillar förväntar sig mer, av er.. jag vet nt hur jag ska förklara det men.. " Jag gick där och visste varken ut eller in, varför tar han upp detta med OSS av alla människor ? Och detta får bli lite av DAGENS citat :
Jag : Ja alltså, jag är jättelik min farfar ! Lite av en förolämpning men så är det.
Jocke : Men jag ska säga dig att du ser väldigt feminim ut.
Jag : Ehm tack.. hehe, tur att jag inte ser ut som en kille iaf ! Du ser också väldigt maskulin ut jocke...
Jag vet inte vad som rör sig i min klassförstånaders huvud, men ibland är han läskig !
Oj, jag glömde. jag gjorde även hästteoriprovet idag ! Hehe.. jo det gick väl bra. nä men det gjorde det utom att man skulle skriva vilka ryttarens hjälper va ( skänklarna tyglarna och vikten ) och sen stod det, vilken är den inre delen ? haha och hör här ( spec. för er hästkunniga, dom flesta skrattade åt mig ) Inre delen är då inre skänklen, inre tyglen osv . ( dvs den tyglen,skänklen som är in mot mitten ) . och jag mitt nöt tänkte ju det men skrev nånting annat. jag skrev RÖSTEN ! hur pinsam får man va ? rösten ? Är jag dum eller är jag dum ?
Men, jag är glad ändå ! Haha, resten gick hyfsat utom att jag gissade på det mesta, plugga hade jag dock till det här men det som fanns på pappret fanns inte på provet.. Osis jajjemän.
Sedan direkt då jag kom hem från stallet slängde jag mig i poolen och svalkade mig. trots att kezie ( som för övrigt borde va livräddare i baywatch ) försökte hoppa i efter mig. Hon blir helt tokig då vi badar.

Haha, rätt kul ändå. här sitter jag ( med släckt i taket, räcker ju med ljuset utifrån, är så jäkla ljust såhär sent nu ju, gutt ) så lyser det ju igen, så helt plötsligt blir d typ mörkt och sen ljust igen. och jag tänker : men gick strömmen eller ? Hur kan strömmen gå och lampan släckas om jag inte har min lampa tänd och datan fortfarande är igång ? . Jo men då va det ju en lastbil som körde förbi och släckte ljuset för mig.. dvs bildade skugga, eller ja ni fattar va ? Det är bara trögfattade som jag som inte fattar.
Gud vad jag är osmart !

Lots of love
Erika

( Haha en annan sak som jag kom på nu som var kul, lots of LOVE. uttala det på engelska kan man ju men man kan också uttala det lots of LOVE ( namnet ). lots of love utsäljes, ciao ! )


Kommentarer
Postat av: flora

HAHAHAH visst kan jocke va så jädra läskig!!

2008-06-02 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0