Livet är bara förjävla härligt !

Hej !
Har aldrig mått bättre, eller.. livet är bara förjävla härligt.
Sommar, det är på tiden att den kom, eller.. den har väl varit här ett bra tag nu men det är mer sommar nu på något sätt.
äh, jag trivs iaf.
Såg sambatåg idag, haha så jävla kul att se. man får sån här " jag vill också ta studenten " feeling . Jag längtar ! Och ja jag vet, 4 år kvar.. haha känns så ju inte alls långt bort nädå !
Fotbollsturnering nästa vecka ! jag är mer än glad över det, älska fotboll. det är förjävla roligt, vår klass ska ha sverigetema. inte dåligt men det ska bli sjukt kul !
sen är det sommarlov, och jag ska leva livet som fan !
Ledsen.. men jag orkar inte skriva mer just nu, min syrra har nämligen sambaförfest innför jägers. och jag roar mig med och se hur fjantiga dom är, och den synen tröttnar man ju aldrig på . PLUS att jag måste städa " finrummet " sen är 200 kr mina !
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0