Kort, snabbt inlägg

Hejhej bloggen !
Jag mår great, typ sjukt trött och känner mig som zombie nr.1 men äsch,jag är uppåt ändå :)
Mina päron är extra jobbiga idag. " Erika du måste diska efter dig, Erika glöm inte och ladda din mobil annars kan du ju glömma och få sticka ut. Erika.. " ÅH jag blir tokig ! Snart flyr jag fältet, menmen. tur att man har msn och vänner där annars hade jagfan blivit psykopat. aja, idag har jag städat & tränat, sen va jag helt slut. vet inte vad det är med mig idag, men jag är så SATANS trött !
Nej vad ska ni göra i veckan ?
Imorgon ska jag till mariehåla, sen resten av veckan har jag inte mkt planerat. känns som jag ahr det men jag har glömt bort vad. men so what ? ta dan som den kommer bara.
nej jag orkar inte skriva mer.
Pusspuss , ni är bäst.
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0