incredible

Haha fy fan vad vi är dåliga.
Ja jag och Elin då.
Vi och vår torra humor slår det mesta.
Nu t.ex . alla vänner skriver ju hit och dit " älskar dig " & shit. Och eftersom vi också vanligtvis brukar göra det, men ändå skriver likadant varenda jävla gång, så har vi kommit på tvärtomspråket. Så nu kommer vi där " hejdå jag hatar dig minst i världen, du suger " typ. & vi har lik roligt varje gång.
Vi har aldrig påstått att vi är normala.

Nej sista inlägget innan nattedags . jag är ändå rätt pigg nu. så imorgon kmr jag vinna, sanna mina ord. ( som man säger ) haha, egentligen sa jag att jag skulle sova klockan 12. för då blir det torsdag fortare men vet ni vad ? DET ÄR JU torsdag nu ? egentligen.. & jag är riktigt glad över det, bara typ ca. 14 timmar till och vi är i marieholm för världens bästa tältning hos världens coolaste killar.
Nej. sängen var det.
Jag förundras ju nästan över hur jag ens kan skriva så ordentligt och bra och utan stavfel nu när jag är så jäkla trött.
Men men. ibland är man duktig
Ha det bra
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0