Gårdagens & Dagens citat

Kommer från några tjejer som förfesta här innan sambajägers.

: Ens pojkvän var arg på en.
En annan : Ja dom jävla pågajävlarna, vad ska vi med dom till ?

" Jag har tappat rösten, jag kommer nog aldrig hitta den igen "

" Alla mobbar mig, för dom påstår att jag har hängpattar i dom hära "

Idag citat :
Mina kära väninnor berättar en rolig historia : Typ att det var två människor, så testar dom ngt skit om dom har känsla eller så, så sticker dom i en gurka i den enas röv osv. så ska den gissa vad det är, så testar dom då gurka osv.. Så helt plötsligt sticks ngt stort in, så säger den som får den instucken : en melon ? Så hörs det nerifrån : mm ... * mumlande * så  visar det sig att den stuckit in HUVET. och jag fatta inte det. det tog åratal för mig att fatta och under tiden gissa jag b.la detta ( korkat jag vet ) haha :
" Men asså jag fattar på ett sätt, men jag fattar inte hur killen kan få melonen upp i huvudet. ( jag trodde att det var den som fick grejer instucken som mumlade för att melonen kommit upp i huvudet, hur fan kan jag tro det, så fantasy var det inte ens, hahaha .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0