You name it

Hejhej !
Vad har jag gjort idag ? Jag har ställt klockan tidigt, men det var int elönt. för jag gick ändå inte upp då utan tre timma rsenare, då gick jag upp och åt frukost och satte mig vid datan, snacka där lite med en del, sen la jag mig i sängen och slappa ( sjukt skönt ), och så ringde jag Victor och så snacka vi i 2 och en halv timme, det var jättemysigt. jag har inte gjort ngt annat idag än och slappa och sova och ta dte lugnt och ah, och lyssna till världens finaste röst tar nog priset också. jag saknar dig så jag tror jag dör, och ändå träffade jag dig igår. aja, sen försökte jag övertala honom också att följa med upp till ängelholm där över en natt för jag har inte träffat min syster på evigheter och hon ville mycket gärna att han skulle med. för hon är nyfiken av sig, så visst sa jag så jag försökte övertala honom nu men jag fick bara ett " kanske ". haha jag vet, vi har varit tsm i några dagar nu,men det skiter jag i. hans ka träffa hela min släkt ! haha nej skoja.. men min syster är vl inte så märkvärdigt ? hahahaha.. plus att jag vågar inte ta tåget dit upp själv, för jag kommer bara ta fel tåg och sånt, eftersom man ska byta tåg och skit. jag är jättedålig på det ! jag erkänner.. Så jag försöker få med honom, det ska gå ! Han sa själv att jag var envis som en jävla get, yes you name it !
Nu ska jag städa lite, så jag e klar då nathalie ringer fö rvi ska ut på äventyr, och det blev inte fiest utan vi sticker och träffat emil och bonli istället ( maybe ) , ska bli trevligt :) Älskade Nathalie <3
Snart är det gården också, dom som längtar räcker upp en hand ! Det kan bara va en  som räcker upp ( ja utom victor som ska sova där första natten men han vet jag redan ) gårdarna, kanske jag ska säga. haha, jag räcker iaf upp TVÅ händer och två ben och öron ! eller något..

Härligaste kommentaren idag : eller härligaste och härligaste. sjukaste. och ja.. det var jag som sa det ( men än sen då ? jag och sandra är såna och vi gillar och snacka om det )
" Jag vet att du aldrig hade bangat för att ta en penis i munnen "
Vad sandra sa sedan är en annan femma..
förlåt, detta är censur på detta nästan, men den kommentaren handlar om vad vi snacka om och det är så jävla roligt.
Trots att vi efterd et skrev typ :
Jag kräks
Jag spyr
Jag klöks
Jag äcklas
Jag skrattar så jag dör.
Sandrapanda är snuskis ! <3  ( inte jag inte )

Nej nu måste jag kila.
och kanske ta på mig ngt också, jag har bara haf linne och trosor på mig hela dan. Oche ntofs uppe på huvet.
jag liknar lilla my som mamma OCH nathalie har sagt.
Pusspuss ha det bra alliihoppa !
Erika

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha, det är så vidrigt...det är faktiskt du som är snuskisen här hörru :( <3

2008-07-12 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0