You make my day.

Ja denna helgen har varit himla bra som alltid, jag, johan, bonli, emil och nathalie tog en sväng ut i skogen och rökte vattenpipa. det var sjukt mysigt och vi satte igång lite musik också. vilket gjorde att dte blev toppat som fan ! allihopa blev sjukt sugna på lite party, så nu ska vi försöka sommarfesta lite, och sen till hösten blir det. jägers ( dock gymnasie, eftersom johan/pogge hellre vill dit+ att jag får väl erkänna att högstadiejägers bara blir tråkigare och tråkigare ) . sedan ekebo och tingvalla, party med gänget, kan det bli bättre ?
Sedan har jag sovit hos Nathalie och hon hos mig som vanligt, jag tjatar väldigt mycket om nathalie JA. men kan det hjälpas dåhon rä så himla bra ? . På tal om henne så väntar jag på henne nu. men hon är seg ( som vanligt jajjemensan )  . Sedan har vi träffat dom mycket sedan, cyklat en hel del och jag har sabbat min cykel ( punktering minsann, det var tredje cyklen som jag inte kan cykla på nu ) jag ligger risigt till alltså.
På tal om cyklar, så pogge kan hantera en cykel som fan ! Han är cyklarN. och vi skrattar, och skrattar, och skrattar.
haha, en sak som var rätt kul ( ja pinsamt också men jag delar med mig snäll som jag är )
Jag sitter på victor, ja misstolka helst inte, jag gör det av ngn konstig anledning. ni som känner mig vet att jag kan göra dom mest konstigaste grejerna ibland. ja så öppnas dörren, och jag tror att det är mamma så jag kastar mig åt sidan. ( tänkte satsa på sängen bredvid victor ) MEN, jag ramlar på golvet. nathalie ser förskräckt ut och börjar asgarva.
Det var inte mamma.
En rolig grej hände på statoil också.
Kommer in
SNYGGVE.
Oh kolla där snus.
Laddar pengar.
Försöker inte glo, på dom som i sin tur glor på mig.
Går ut.
Nathalie : JAG VILL OCKSÅ SE !
Jag stannar.
Kollar rätt in i väggen.
Kommer ut.
Glor.
Halva korven i munnen.
"Jag låtsas som det regnar "
Och vi är nästan hundra på att dom börja prata med oss sen.
Fast som sagt, det regna.( not )

vet ni en sak ? jag vet att jag var så sjukt ledsen nyss, men sen läste jag nathalies blogg och bara sprack upp i ett stort leende, hon får en verkligen att älska och leva, och jag antar att jag fick henne och inse det också för ett tag sen, vi får varandra att älska livet.
Därför tror jag det stjärnfallet vi såg tillsammans, det var nog rätt speciellt ändå.
Och den önskan som jag önskade, den var simpel, men hoppas det slår in. plus att jag tänkte på ngt innan jag själva önskade, för att vara ärlig. så det man tänkte på först. det var nog bara det som kommer slå in egentligen.
Jag bara hoppas.
Tro, hopp och kärlek.

& ville bara säga att tjejer tjejer tjejer ni vet vilka ni är, ni är bäst ! och aldrig i hela mitt liv att jag ska mista er, nånsin.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0