Sen i söndes

Tudelu !
Okej jag ska kort och gott komma ihåg en sak : Nathalie sov hos mig sen i söndes. och det är torsdag idag. haha, ehm.. nu när det är sommarlov börjar jag tappa räkningen på dagarna, men skitsamma, det är ljuuvligt.
Jag skriver mindre och mindre blogginlägg nu men det är inte så konstigt, för jag är ute hela tiden, ja jag menar verkligen hela tiden, så det blri liksom inte av, men bättre sent än aldrig, eller något sånt.. för jag ska dra hela raddan vad jag har gjort sen i söndes då, för det var väl då jag skrev mitt senaste blogginlägg ? jao så är det nog.
I söndes, så stack jag till Kungshult och träffa alla grabbarna och jag var den enda tjejen där, ja hehe lite mobbad men pogge och johan var där och dom är lite feminima så jag trivdes. hahaha, ( skämt åsido <3 ) , sen då jag fick skjuts hem så såg jag att jag hade fått typ miljontals sms från nathalie ( nu överdrev jag men tre ) så mamma bara : ja hon ringde innan, så dirr då jag kom hem så ringde jag upp världens bästa nathalie, och hon var sjukt pigg och glad och allt ( hon hade knappt sovit på domt vå nätterna hon varut på lägret men det märktes dock inte ),ja och hon bara : kan jag få sova hos dig ? och klockan va typ halv elva då, jag : jaja visstvisst mste fråga.. ahahaha,så mina öfräldrar va ju nt så pepp på det, men jag drogen historia om att nathalie mådde dåligt och så och då fick hon, hahahah. vita lögner eller hur ? så hon kom till mig : hör och häpnad : HALV TOLV ! .. och vi hade skitkul, hela natten lång, och sen nästa morgon så bada och sola vi, och sen blev mamma arg på mig men jag orkar nt dra hela den historian ( vi var arga på varandra i 2 dagar ) , sen cykla vi till ÖSTRA STRÖ ! ja, och det var jättelångt och vi var trötta, men vi made it, och så åkte allihopa moppe till hurva och dom badade där men jag och nathalie stod över för det var kallt i luften, ( natta jag hoppas att detta är måndagäventyret asså för jag har glömt bort vad vi gör olika dagar ? ) skitsamma.. så då vi badat i hurva så blev folket sugna på mcdonalds. så det gick lite tid för att övertala två andra som nt ville, så vi körde till macken och handla glass där, sen åkte vi till mcdonalds och helaaa lilla gänget åt där, vi kände oss coola.
hhahahha, not.
Sen då jag och johan, och natta och pogge åkt iväg en bit från mcdonalds för att ¨åka hem, så kom jag på att jag glömt min väska på mcdonalds.. så vi var tvungna och åka tillbaks igen,ochd en var där ( puh ). så sen åkte vi till östra strö.. haha och därifrån cyklade jag och nathalie, till fotbollsplanen i kungshult där killarna spela fotboll. men sen typ bara satt alla och snacka och det var myspys, speciellt eftersom vi såg värsta molnen n bit ifrån ochd et blixtra som fan där . så det gjorde dte hela lite mer toppat då alltså, sen cykla vi hem, och det var beckmörkt ute, och det åska och blixtra och sånt, och smådugga lite, så då vi kom hem var det sent och mamma var ännu mer arg, och jag blev också arg och jag och nathalie höll på att smyga ut genom fönstret ( vi tog med oss våra skor in i rummet ) men sen våga vi inte så vi stannade hemma.. haha, och vi tyckte synd om killarna som fortfarande cyklade där ute och var vi statoil typ nu.. hahaha, det var skoj. Det var alltså måndan, och då sov hon hos mig igen, och dan därpå så baka vi kanel och vaniljbullar och det var gott ( men nathalie tyckte inte det efter typ sju bullar ) så vi har ätit 11 bullar var. ( fettoooon ) .. Sen ville jag hemifrån, så jag och Nathalie stack ut till Kungshult och det var inte liak roligt som innan men whatever, sen cykla/gick vi hem till sallerup därifrån, och bara prata hela tiden, asså det var riktigt nice, trots att det regna och så, men vi gick i eslöv city typ halv två på natten och inte en KÄFT var där, rättså härligt ändå. sen gjorde vi oss hemmastadda i dera slägenhet, som vi hade alldeles själva den natten och vi hade det myspys, dan därpå gjorde vi vid oss ( vi vakna rätt sent ) och sen cykla vi hem till mig och sola, åt och sen skulle Nathalie hem.
Och efter det snacka jag med Victortyp en timme, sen ringd ehan mig senare efter att jag ha joggat ( sjukt skönt och ha joggat, känns som det var evigheter sen ) och sen snacka vi i 3 timmar efteråt. Det var mkt trevligt trots att Victor är tjurig =)
Idag då ?
Victro kommer hem till mig vid tre, sen ska vi mysa och se på film.. ehm, hehe har jag glömt å säga att jag har pojkvän ? JAPP. det har jag,jag har det iaf så säg grattis på vår fyradagarsdag.. hahaha, gud vad rolig jag är då.. men ja,
sen kommer Nathalie efter ett tag så drar vi ut ocht räffar vänner fast dom vet inte om att vi ska träffa dom än..
Busigt värre.
det var nog alles, hoppas jag. Om dessa dagarna
Japp ! en rolig grej till..
eller. jag tar nog det på dagens citat efter istället.
Ha det toppen allihopa ! Och jag hoppas att det gå rjättebra för sandra idag :)
Pusspuss
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0