Three days.

Hejhej !
Jag ahr nog varit på datan miljontals gånger , men jag har aldrig riktigt loggat in här, inte orkat helt enkelt. aja.
Jag och nathalie stack ut och träffa johan, pogge och emil. vi hade jättetrevligt. det var typ som en tjejkväll fast med killar, " skvaller ", skratt, heta linjen ( fan vad man kan kåta upp dom grabbarna där ) och lite öl. Jag och Nathalie cyklade hem vid fyra och va hemma typ halv sex. galet jag vet, men vi kissade på vägen, först skulle vi vid kanten men sen var vi bara tvungna och ha gjort det i vårt liv.. haha, sen cykla jag rätt ner i diket och cyklen ramla och ja, vi hade iaf skitkul ! Jag kan inte säga det för lite : men du är verkligen världsbäst unge ! Sen drog jag hem, stack till bromölla och glodde husbilar, jag har blivit kär i en massa såna, lyxigt ofc. för ungefär 2 mille, och dom ser ut som lastbilar och nt små husbilar, jag tycker det är lite skoj, det gjorde vi idag också btw. fast då blev det örkelljunga. hur som helst, så åt vi mjukglass med nötkross och det var skitgott ! Sen blev jag ledsen på kvällen och då blev det tröstätning med ett stort marabouchoklad. ja, det var mina tre dagar det. jag mår jättebra nu. :) men skittrött, och sjuk. konstig i halsen, ont i huvet och lit eförkyld. och tröttare än en get. Snart är det gården ! OCH massvis med sol ska komma in nu, jag är otroligt glad, plus att det blir shopping, jobb ofc. kanske nt lika roligt men det lönar sig, och TIVOLI COPENHAGEN ! . jag längtar.
Nej nus ka jag kila och fortsätta snacka med virriga victor.
Puss på er alla
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0