Hot

Hejhej !
Jag är varm.. jag har solat hela dan igenom ochd et var sjukt skönt, och nu har vårt vatten i vår pool kommit upp till TJUGOÅTTA GRADER ! herregud vad det sitter fint.
Iaf, igår så åkte jag och nathalie med hennes mamma och lillebror till odensjön, och vi hade jättemysigt för vi fick bryggan där och jag höll på å ramla i med kläder OCH väska ( vilket ett par andra danskar hade mkt roligt åt, gud vad många danskar det är där ! ) iaf.. så jag och Nathalie simmade över hela odensjön, så tänkte vi vila på andra sidan, men där var skitmycket alger så vi var chickens och var tvungna och simma tbx över hela sjön igen, det var lite jobbigt men jag simmade på rygg. och det var skitskönt, inte ett dugg jobbigt men jag hade öronen i vattnet så jag hörde typ ingenting, så jag for in i nathalie hela tiden och tillslut plaska shon som fan bredvid mig ( elr ngt ) och jag blev skiträdd, haha. men vi hade kul. fast vi kom på att det ekade där vi var för vi hörde alla som bada trots att dom var sjukt långt ut, så vi komf ram till att vi nog kanske hade berättat lite hemligheter, och då hör alla oss.. hehe, ja jo pinsamt värre.
På vägen hem hörde vi : crazy frog - crazy frog in the house. haha, och hela bilen dunka och jag gillar oliwers moves. jag o natta kom fram toll att han kmr bli nästa jägers danskung.. hahaha, fyfan vad vi hade kul. 
Sen efter det drog jag till M-holm i 2 timmar och sen tog d allmänt lugnt. trotsa tt jag blev arg på victor för han kallar mig .. ja, skratta nt för mkt : gullegump. så var snäll och hjälp mig och hitta på ett riktigt retsamt, elakt och bra namn till honom för jag får spel gånger tusen, nej . nus ka jag äta. grillat, mmmums.Sen ska jag till stora styggaKungshult. ( kanske )
Ha det bra ! Pusspuss
Jag saknar Nathalie jättejättejättemycket !

Kommentarer
Postat av: nathalie

hejhejhejhej ....

jag e hemma, och jag saknar dig

och jag saknar moppethagäng ... :<3

2008-07-06 @ 19:23:52
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0