Happy twice

Im happy twice.
Och jag glömde lite småroliga citat från igår :

Victor N : Kolla inte på min rövspringa nu okej ?
Vi : nej vi gör inte..
Pogge : Jo jag gör..
 ( & ler lite såhär perverst som han brukar ) haha.

Jag ska sätta mig på moppen, victor n har redan satt sig.
Han : Okej jag vet att jag visar min rövspringa nu okej ? du får gärna kolla, men påminn mig inte.

Victor N : Vi går och pissar..
Bonli : Nej pissar jag så skiter jag på mig.

& så det som stod innan i mitt förra inlägg :
Securitas : Ja hej det är från securitas, vi har fått in ett brandlarm här.
Jag : Ja det är jag som steker hamburgare..
Det är ltie rökigt men det brinner inte.

Jag tycker ni människor är suveräna, haha.
<3





Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAHAHAHAHHHA

mmm ja bästisar.

haha , notttt.

2008-07-06 @ 19:22:28
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0