23:31

Bell : tack så mycket, trots att jag nt tycker den är så märkvärdig =)
Vad har jag gjort nudå ?
Victor var här & det var himla mysigt och herregud vad jag tycker om den kilen, så jag skickade ett litet gulligt sms till honom nyss, så får man hoppas på att han blir glad =) Min pojkvän är bäst för jag gillar att han ofta säger hur mycket jag betyder för honom. alltså, det känns apkonstigt och säga att jag har en pojkvän ? jag har inte haft detr sen stenåldern typ, men nu så är det så det ligger till, och det känns konstigt men gud så underbart :) Jag ska börja ta foton ! japp det ska jag, eller.. vänta nu, gör det något om jag börjar till hösten ? för jag har full rulle hela tiden nu, tack på förhand.
haha
Sen kom Nathalie till mig och vi lura killarna och sa att vi skulle till kungshult men istället tog vi en bicycletrip i kastberga city ! det var najs trots att det börja regna, sen såg vi på jackass 2 och pappa har så jävla roligt skratt, han är knas den så vi skrattade rätt mycket åt honom också, sen va jag körd i huvet och sen följde jag nathalie hem och imorgon blir det kanske party !
Man kan aldrig säga det för lite : men jag älskar Nathalie ! och snart blir det övernattning i lägenheten igen, vi har bestämt att dte blir pizza och godis och en bra film ( gärna skräckfilm ) för vår del då !
Känns konstigt och inte sova med Nathalie nu för vi sov över typ i flera nätter i rad, och nu poff så är hon väck om nätterna :( jag känner mig otrygg..monsterna under sängen is back..
en annan rolig grej är att jag & nathalie började koka rödbetor på exakt samma kväll, ja ni vet . lingonveckan, röda veckan, JÄVLA FÖRBLÖDNINGAR  ! VI HATAR MENS ! ( ja jag skriver om det i min blogg, gör väl inget ? det är heelt naturligt )
Nej nu ska jag ta och snacka lite till med krämer, och sen ska jag stoppa hörlurarna i öronen och baara lyssna på shebang - sheena is a punkrocker, den gör mig glad.
Sen är det läggdags.
Och någon gång : åsikter, jag måste verkligen städa imorgon !
Puss på er alla, ni är så himla grymma !
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0