Världens bästa helg!

Tja folket !
Fyfan vad den här dan är en bra dag, jag mår som fisken i vattnet utom det att jag har en dunkande huvudvärk och har ont i hela kroppen. Jag ser ut som ett blåmärke i mig själv. Och anledningen är kort och gott ( jag snor lite citat från Nathalie nu ) att folk igår inte kunde stå på sina egna fötter utan lånade andras.. som ex mina, dessutom hamnade jag och N mitt inne i ett slagsmål och innan vi kunde ta oss ut fick vi oss lite slag/sparkar överallt. men mest knuffar och ditt och datt. Så idag har jag repor, jack och sår på mina fötter som även är lite halvsvullna, jag har blåmärken lite överallt särskilt på armbågar och knän, och i ljumsken har jag en sån smärta att jag kan inte ens röra vid den förrän det gör ordentligt ont. men annars så mår jag kanon! Igår blev som så att jag stack ut och åt med elevrådet vilket var sjukt trevligt, vi gick även luciatåg vilket gick skitbra trots att hela mitt ljus ( min hand ) skakade så nervös jag var. haha, men det lät supersnyggt iaf! Efter skolan drog Charlotte med mig hem, och vi gjorde vid oss ganska så tidigt och var hos Nathalie vid sjutiden där vi tsm med Hiba förfestade en smula. Vi hade utomordentligt kul och det var så galet det kan bli haha. ibland får man för mycket av det goda som det heter. Sen åkte vi bil till Jägers vilket innebar b.la dans till no stress och allsång till joddla med siv! Synd bara att det bara var jag och Natta som kunde alla texterna utantill, haha fast dom andra brudarna stämde in i refrängen iaf =) Då vi kom fram till Jägers stod vi i kön då och pratade med allt trevligt folk, sedan började dem släppa in och vi kom först in av precis ALLA. så vi kom in i jägerslokalen som fortfarande var upplyst, hahaa vi skrek och dansa och hade oss och kände oss såå stolta, det är fantamej inte ofta det händer.
Hela kvällen förflöt ytterst skittrevligt och nathalie är strularN ( förlåt natta jag var tvungen att skriva det här ) mohaha, och livet var som en dans på rosor.
Tack alla som gjorde min kväll till den bästa någonsin och fyfan vad jag älskar Charlotte & Nathalie <3 Mums för världens bästa brudar.
Idag då, vaknade jag hemma hos Charlotte och hela dan idag har varit tröttig, huvudvärkig men trots det krängde jag och mamma mcdonalds mat och godis, dessutom bjöd hon på glögg med alkohol. sicken busig morsa jag har och det satt ju fint efter lussevakan.. MAMMA DÅ!
Nej nu ska jag ta och sova efter världens roligaste helg, och jag bara längtar till lovet som kommer innebära så förbannat mycket skoj. Jag längtar redan.
Ha det bra sötnosar och vi hörs
xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0