Torsdag

Hejhej!
Idag är det då torsdag och en dag kvar tills skolan slutar och vi har ett långt härligt lov framför oss.
Vad har jag gjort idag då ? Mina kära klasskramrater var i skolan och hade säkert jätteroligt medans jag tog sovmorgon och sprang ut och jogga direkt då jag vakna.
Jag tyckte bara det var så sjukt onödigt att gå i skolan då vi ändå inte gör ett dugg och jag inte mådde fullt så bra.Lika bra att stanna hemma då än att vara pain in the ass för sina klasskamrater. Igår däremot så var jag i stallet en runda, jättemysigt faktiskt och som vanligt blev det pratstund på klubbis efter. Om bara några timmar ska min kära lillkusin komma ( 6 månader tror jag bestämt att hon är) och så ska jag passa henne några timmar. Galer ungen lär jag väl få migrän men annars så går det säkert hur bra som helst! Haha.
Vilka ska till ekebo den 25 dec btw? Iaf jag. Och det ska bli superkul!
Nej nu ska jag ta och logga in och vara lite social på msn, ha det gutt ikväll så får vi se om jag uppdaterar senare !
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vi hade hemskt roligt, synd att du missade värsta julstämmningen med julmusik och pepparkakshus byggande.. synd synd synd.. !



ojoj, erika mådde inte fullt så bra, men tillräckligt bra för att jogga.. gumpfisk <3

2008-12-18 @ 16:02:38
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0