Tjalala

Så nu ska jag berätta lite om igår då. Det enda jag gjorde var väl att sova ut fullständigt och därefter var jag i lund med sanna, haha otroligt trevligt :) Trots att hon ignorera mig då jag prata, vi gick och pratade killar vilt och brett trots att " ngn som kände killen " gick framför, och hittade absolut inte ett skit. Det blev till att slösa pengar på mc donalds istället, och sen ge ngra enkronor till luffaren på tågstationen som sjöng samma låt isäkert en timme om inte mer. " seasons.. blabnlabla fallerallerafallaalalala " ungefär. Sitter fortfarande fast i huvudet alltså.
På kvällen tog jag det mest lugnt och såg Die Hard 2 och jag tycker han är så sjukt cool i dom filmerna.
Yippie Ki Yay Motherfucker.
Idag då? Jag ska städa vårt hus, så jag tjänar lite slantar på det för det känns verkligen som om jag är pank helt och hållet. Sedan ska jag slå in lite julklappar och sen får vi se.
Hoppas ni får en bra dag
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0