ten minutes past twelve

Okej, jag är sanslöst trött men ska ändå försöka få med ett inlägg här nu.
Och jag kan inte komma på alltför mycket om vad jag ska skriva men hm, vad ska ni göra imorgon? Jag vill verkligen inte sitta hemma och ska nog inte ta och göra det heller, men nuförtiden sover man bara bort dagarna, eller jag gör det iaf. Idag väckte mamma mig kl ett. eller.. charlotte gjorde det för hon skulle snacka med mig i telefon. Hur jävla länge hade jag tänkt att sova? Jag sover bara längre och längre för varje satans dag som går och jag ser verkligen inte fram emot skolan, åh hemska tanke. Skitsamma vi kmr närmre sommaren och närmre min födelsedag (9 mars för er som undrar) och det r tamejfasn nt alls långt dit! förhoppningsvist får jag pengar då också och då blri det massooor av shopping. Again. Nästa gång jag har lite mer pengar i fickan har jag iaf sagt till mig själv på skarpen att inte handla fler par jeans, har redan på tok för många och hälften av dom använder jag inte ens. Aja, idag kom jag på att dom denimleggingsen jag har handlat är typ svarta, jag fick för mig att dom var mörkblåa men dom är i princip svarta, äh jag gillar dom som fan och nu har jag även sytt in mina andra par blåa jeans! ska be mamma att sy upp dom också ochs en är dom klara, haha vilket jävla arbete ändå att handla ett par jeans som ändå ska sys in, läggas upp och hit och dit, men det är värt det tycker jag! för jag älskar särskilt färgen på något sätt. och 200 spänn? för ett par jeans? man kan ju inte missa det alltså! särskitl dåd om är typ ursnygga också. MÅSTE RENSA MIN GARDEROB IMORGON! där har jag ngt jag ska göra hela dan iaf, rensa rensa rensa, det behövs verkligen! Nej nu ska jag ta och krypa till sängs, 10 min över tolv. ha det kanon gott folk, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: nathalie

DU GLÖMMER MSN VARJE KVÄLL DIN FISK .. här sitter jag ända in på natten UTAN ERIKA ! ... förjävlig stil asså.. och du vågar nt svara på våra kommentarer. ERIKA ! LEVER DU ELLER ? ? ? ?? ? ?? ? ? :((((

2008-12-29 @ 00:34:37
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0