Tankar helt åt det sjuka hållet

Jag gjorde nog den mest sjukaste grejen nyss, jag gick in och kollade på hur mycket det kostar att hyra en limousin, och det visade sig inte vara så dyrt. 2000 riksdaler/timme. Gissa om jag blev chockad, för hur coolt hade det inte varit att hyra en limousin? jag hade kännt mig så kändis..
Vet inte direkt varför jag gjorde det men jag fick mig ett ryck och gjorde det eftersom man ändå hör limousine precis överallt så var det kul och kolla upp.
Jaha idag då? Jag kan säga er att jag försov mig tilll kl 8 och cyklade härifrån tjugo i nio och jag kom tjugo min för sent, tur som fan var det iaf att vi ändå bara gick igenom betygen så jag missade ingenting. Jag gick i skolan ungefär till elva sen dunkade huvudet så jag trodde jag skulle kollapsa så jag trampade hemåt på min kära cykel. trött som en get är jag och jag ska cykla till stallet om en halvtimme ungefär, rätt skönt ändå :) annars får vi se hur jag mår imorgon, orkar inte med skolan och jag är inte pepp på att bygga pepparkakshus fast alla andra tycker det är kul. WELL INTE JAG! Nu är det trots allt bara två dagar kvar till jullovet och det kmr bli superskönt!
Är det bara jag som tänker som så, att om jag ska ut någonstans , typ bara handla en liten grej, så känns det som om någon man känner kommer att vara där och då kan man inte se ut som ett as? det är precis så att jag tänker liksom " vem kan tänkas vara där idag " och visar det sig att jag ser någon jag känner på det stället och anser själv att jag ser förjävlig ut, ja då gömmer jag mig helt enkelt bland hyllorna. Så om ni någon gång ser någon som liknar mig som springer iväg och letar efter syltburkar när hon i själva verket inte ska ha sylt så är det nog jag, för så brukar jag göra.
En annan grej jag rätt ofta tänker på är att då det är en kille som sitter i kassan, ibland ganska ung för det brukar det iaf finnas på statoil och berga lågpris, så tänker jag ofta på vad dom killarna tänker när man kommer där med ett tampongpaket. När dom tar i tampongpaketet, vad tänker dom då liksom? Dom måste ju tänka något. Nästa gång ska jag nog handla sådär övermycker bindor, tamponger och trosskydd och se vad som händer.
Eller så bara inbillar jag mig helt enkelt att dom tänker något..
Intressant för er att veta det här eller hur? Mina härliga tankar, som oftast är helt åt det sjuka hållet. Då skulle ni bara veta mina drömmar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0