sjuk

Kolla bara så extremt dålig jag varit på att skriva ! Men det är inte av intresse längre, det kommer väl senare. Jag är oftast så, ju nyare sajten det är som jag har blivit medlem på, desto roligare är den och ju mer uppdaterar jag sk.
Hur som helst, jag mår rätt hyfsat idag, är dock lite förkyld, men egentligen är det inte så farligt men jag tänkte att jag stannar nog hemma ändå så jag kan följa med till Bergagymnasiet imorgon.
Jag och charlotte bestämde oss för att besöka samhäll ekonomi och bygg vilket jag nog har sagt innan .
Rätt kul för igår då jag sa till Martin att jag skulle besöka bygg så trodde han på allvar att jag verkligen skulle GÅ där och utbrister : DU BYGG HAHAHAHAHA ! tack för att du tror på mig så mycket martin..
Just nu, sitter jag mest och hostar som in i helvete, inte alls trevligt nej minsann. Vad ska jag göra i helgen då ? Dansa, japp bara dansa och veckan därpå kommer bli toppen, det blir shopping, julstämning, lucia och lussevaka.
Jag, Charlotte, Hiba och Nathalie kommer ha så sjukt roligt ! VISST BRUDAR ?
Nej nu ska jag minsann ta och hitta på ngt annat, för jag orkar verkligen inte skriva mer.. jag får nog börja uppdatera mig sådär nång ångi månaden, haha för annars lär jag inte uppdatera alls. så minst en gång i månaden erika ( där rök mina läsare ) hahah.
Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: charlotte din älskling.

vi kommer ha MEST kul!

2008-12-04 @ 17:40:10
URL: http://cnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0