Santa claaaus is cooming to town

Idag har jag en sådan jävla dag, att jag bara tänker skit och mår dåligt. Alltså inte på att jag just mår dåligt, utan att jag vet inte, känns inte som att man kan leva livet utan ngn vid ens sida och NEJ det är inte ägnat till någon speciell person, verkligen inte. men alltså jag vet inte, hela jag ahr blivit förvrängd eller något. Och det känns förjävligt.
Nu i juletider ska man vara go och gla och visst det är jag, synd bara att jag inte hanterar något bra. Jag behöver uppskattning 24/7 annars går jag ner i gropen. OCH FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ DET!
Fan vad trött jag är på att vara negativ , visst. " alla har dåliga dagar "
Men jag vill inte ha det, jag pallar inte, och jag tänker inte.
Så nu fick ni det klart för er.
NU JÄVLAR RÄCKER DET OKEJ
haha japp jag blir typ sjukt förbannad på mig själv. Nu ska jag sova till julafton och på julafton börjar ett nytt jävla liv.
PUSS I LOVE YOU SANTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0