Just dance

Hej just tbx från dansshowen ! Visst det gick ju inte helt kalas, vissa kan helt enkelt inte hålla takten och det är klart som fan man blir förvirrad när folk gör fel men SO WHAT. jag är nöjd som fan ändå för det gick betydligt bättre än igår och Emma tyckte ju det var bra så det var nog bara vi dansare som tyckte det sög. det ser ju helt annorlunda ut från publiken. Glad som fan är jag iaf ändå.
Just det. Jag är sjukt sugen på att DANSA. asså bara flänga omkring som en dåre utan gränser och därför är det NÄSTA FREDAG SOM GÄLLER. sjukt pepp så det är inte klokt. Nej nu ska jag käka hamburgare, sen dusch och därefter kanske hinna med minimalt lite plugg. Därefter kmr Charlotte och det ska bli skoj :)
See you later aligator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0