Jordbävningen

Hellu!
Nu ska jag prata om den stora händelsen i morse, jordbävningen. Alla var överentusiastiska när man kom till skolan och en del hade sovit andra inte. Jag var dock den människan som var vaken då det hände och blev skiträdd för jag visste inte vad det var, man tänker ju trots allt inte så tidigt på morgonen. Hela skrivbordet, garderoben och speglen darrade och jag darrade nog lika mycket som dom. haha, av någon konstig anledning fick jag för mig att det var mamma som hade kommit insprungande och ramlat i skrivbordet, rakt in i garderoben osv, har absolut ingen aning om varför, det var kanske något jag drömt nyss eller så börjar jag snart tro på spöken också. haha aja, jag måste säga att det var rätt häftigt ändå och tydligen var det den värsta jordbävningen sen för 100 år sen typ. Skåne is back in the news eller vad?
annars så, har skoldagen flutit på ganska så väl måste jag säga. Fast jag tycker det är så rysligt tråkigt med skolan nu att jag läängtar till lov. Jag vill ha jul och mys, och lite fester på köpet hade nog inte skadat men just nu har jag en allmän mys med en pojkvän känsla men sorgligt nog har jag ingen pojkvän. haha så det är ju ett litet problem förstås, fast jag får väl improvisera. min lilla vovve funkar väl helt okej och krama om. haha
Nej nu ska jag ta och slappa lite eller något, tråkiga jag idag alltså, ursäkta er som ser. men fyfan vad jag vill ha lov nu!
Ha det jättebra, så hörs vi
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0