Jealous!

Jag tänker bara ta upp en sak, som nog gäller alla såna här stora bloggare, som jag & Blondinbella.
Att en del är bara så jävla svartsjuka
Som då folk skriver till Blondinbella om en jävla massa skit , dom är bara avundsjuka. och det märkte jag även på min blogg för ngra dagar sen. att folk blir så jävla svartsjuka bara för att dom inte fick se twilight med mig.
Sandra & Nathalie. -  ett par jävlar som är precis som alla anonyma till blondinbella och kenza!!
Med dessa ord, tackar jag för mig.



* tystnad *




ASG! hahahaha erkänn den var rätt bra, natta sandra jag älskar er det vet ni, och jag kan följa med er på twilight en annan gång, ni vet hur skraj jag är för vampyrer var tvungen o se den före er så ni inte såg när jag gjorde i byxan <3
LOVE YA GUYS !


Kommentarer
Postat av: nathalie

du e fjönt erika.. hahaha

2008-12-29 @ 21:10:07
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Jenny såklart :)

haha sjuk :P

2008-12-30 @ 21:42:10
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0