Hooked up!

Och nu undrar ni såklart i vem? Eftersom vårt förhållande inom snarast kommer att vara öppen, så är det lika bra att jag berättar det här och nu. Jag är kär i..... Robert Pattinson (för er som inte vet så är det han som har huvudrollen i Twilight) Haha där blev ni gaanska så lurade faktiskt. Men dom som har sett Twilight kan inte göra ngt annat än att hålla med att man blir helt förblindad i honom, mystisk, dösnygg och jag antar att den här vampyrlooken gör en helt hooked up! Själv ska jag be min syster ta hem den här filmen, ge snälla jag och så är det den enda filmen jag kommer se inom de närmsta åren. Då var filmproblemet löst då med andra ord =) Jag har hela tiden tänkt " amen äsch, den är säkert inte så bra som alla andra säger " men efter att ha sett trailern var jag övertygad, den var nog bra. och efter filmen. kan jag GARANTERA att den är bäst! Nu kom jag och tänka på vad Ludde garva åt igår. Jag bara : Du har väl inte sett Twilight? Han : nä har du? Jag : Nej men jag har sett TRAJLERN. Han börjar asg. Jag : Vad är det? Han : HAHA du ska uttala det på engelska, " Traylern" du kommer där med fett bred skånska TRAJLERN. Jag : men uttalas det inte så? Haha tydligen inte. Jahapp och vad händer på nyår? Än så länge är min rätt död. Fast det återstår ju att se, nej ni får ha det så brau! ( för tillfället så pussar min söta kusin min spegel, han tyckte väl att det var en riktig snygging i speglen antagligen ) haha han är söt trots att han dreglar på min spegel. Själv sitter man här och är proppmätt, ( betona verkligen PROPPMÄTT ) efter en halv calzone pizza. det var dock skitgott! Nej jag skulle ju gå. PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0