Giljotinen nästa.

Btw, så sa min fabror en rätt så rolig grej idag:
Jag fattar inte riktigt, hur kan jag ha huvudvärk i en protes?
Haha ni fattar kanske inte riktigt, för det gjorde inte jag först. Men tänk iq badboll så fattar ni kanske.
För att vara helt ärlig, så ska jag börja ta foton :O Jamen det är sant, jag har kommit fram till att 1. jag är en tjej ( haha ja juste jag har kommit på det NU ) 2. tjejer ta foto ( utom jag som är ett undantag ). 3. jag är lat ( ooohyeah ). SÅ, om jag nu får en digitalkamera till julklapp så ska det tas foton, Jag ska bli miss ego och förhoppningsvist så är det bra? eller? ja både nathalie, charlotte, elin och sandra är isf ett par JÄVLA EGOSAR! Men dte är ju inte något vi inte redan visste.. eller hur?
En annan grej jag ska berätta är att dte var en stor dag för nathalie igår. mer tänker jag inte säga, vi hoppas på att herr hasch kommer till ekebo <3 0,6 mg hasch ( EY TOFFING!)
Hoppas på all lycka i framtiden.
en annan grej jag vill veta är vad Elin gjorde igår :O Hon har nämligen en förmåga att att " rulla tummarna " fast med en annan kroppsdel.
haha usch jag tycker jag själv är så himla rolig idag, det sorgligaste är nog att mina kompisar kommer hata mig efter det här inlägget eftersom jag helst inte ska skriva så mycket sånt här pinsamt om dom här :( Giljotinen nästa.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahha.. herr hasch !!! ..

2008-12-21 @ 19:29:26
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Elin

hahah rulla tummarna? fattar inte?:D



och oh jävla skitmög helvewte särhuve varför har du inte påmint mig om klänningarna!!!! jag glömde ju inte lide bort det skulle lämnat dom i typ lördes eller söndes för jg tänmtke åpd et hla tiden då........ jag blir så lissen på mig själv. lite försent nu kankse också ja-.-.-.-.-.-.-.-.-

2008-12-26 @ 01:02:31
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0