Fiefan

ÅH VAD JAG HAR TRÅKIGT. Jag har nyss ätit vår årliga tradition nu på dan före dopparedan dvs julskinka m. hemmagjord potatismos och det var supergott, och vill ni veta en rättså sjuk grej som jag brukar ha till mosen? Sirap. Jag har för mig att jag har med det från min dagistid eller något, ingen aning,men nuförtiden äter jag alltid det och det är sjukt gott. Känns som det är det enda jag har gjort idag, jag har ätit och imorgon kommer jag äta ännu mer. Klockan är nu halv fyra och dessa timmarna har verkligen seegat sig fram, jag vet inte vad jag längtar efter egentligen, julen känns så avlägsen men jag har bara så extremt tråkigt. Trött som fan är jag också men det tror jag att jag är bara pga att jag har tråkigt och vill sova för att fördriva tiden. Nej jag ska nog ta och ringa Nathalie nu ( please answer ) så jag får lite lycka i tillvaron iaf, för jag behöver snacka med dig om en mängd grejsimojser serru. Puss på er alla, ha kul för det har inte jag.

Kommentarer
Postat av: Harda

God Jul! :)

2008-12-23 @ 15:32:02
URL: http://haalwest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 15:33:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0