Disaster

hej!
Hur är det med alla idag ?
Jag mår kanon, har sovit 9 timmar idag ( vilket fantamej är länge för mig efter att i en hel vecka sovit si och sådär 6 timmar per natt ) . Så nu ska jag ta och berätta lite om fredan då.
Norrevångs nior var på berga till 12 och skulle besöka två linjer då. Det blev som sagt samhäll ekonomi och bygg. OCh vi började med bygg. Jag kan faktiskt säga att det var så otroligt kul ( enligt mig och charlotte iaf ), att vi blev till och med sugna på att gå där ! haha, främsta anledningen till att vi först skulle besöka där var ju pga. att jag bara var intresserad av samhäll och charlotte inte skulle gå på berga alls så vi tänkte att då besöker vi någon rolig linje istället. men kanske så var den egentliga anledningen var ju såklart för att spana in killar. eller, jag tror dom flesta tjejer som stack dit gjorde det. haha. Lärarna var ändå härliga och då vi skulle gå och fika på gula torget på berga sen så frågar den ena läraren :
Kjell om jag inte tar fel ? "Var ligger gula torget?" Den andra läraren ( Lauri?) "Men för helvete, vet du inte var gula torget ligger?"  Haha, jäkligt skoj kan jag be att få tala om.
Det som dock var pinsamt på bygg var då Kjell frågade hur mycket han vägde. (han hade kanske nåågra kg för mycket) och alla sitter där helt stumma och tänkte att vi kan ju inte gissa för mycket för då blir ju stackarn förolämpad. haha men såklart emil kom med "100 kg!" ( när jag nyss tänkte gissapå 80 kg för att vara snäll.. ) men nä minsann, Han vägde 111. Ändå rätt klockrent kan man tycka. ett ett ett.
Senare på dan stack jag, charlotte och nathalie på grappa och slösade 82 kr, sen dansa vi och det gick så jävla dåligt. Jag är enormt nervös innför idag för jag vill verkligen att det ska GÅ BRA ! Peppar Peppar Peppar!
Ska öva som en dåre snart ( och dessutom plugga historia)
Nej nu ska jag kila, ni får ha det toppen bra ! och vi hööörs.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0