24 december

Bläddra ner för ett dagens citat
Okej, det visade sig att jag hann skriva ett blogginlägg trots allt.
Så god jul än en gång allihopa, jag är överglad och det var som min morsa sa nyss :
Tycker inte du Linda? Att erika alltid blir såhär då det är julafton, det har hon blivit enda sen hon var liten.
ja jag har väl barnasinnet kvar antar jag.
Fick morgonpresenterna idag också, och i dem innehöll en Aladdinask ( mums ) och jag och min syster fick tsm Melodifestivalen-spelet. Ska blir riktigt skoj och spela det sen! Det hör väl till dvd:n osv, så att man ska sjunga och ha sig, super!
Jag öppnade även mormors kuvert för jag tänkte jag behöver inte ta med alla kuverten till min kusin för det kan lätt komma bort, så efter Karins 300 riksdaler fick jag även 600 av min kära mormor&morfar. 900 spänn redan, jag är glad.
En annan sak som har hänt i natt är att min granne har fått inbrott ( Krisans car ) i både huset och där bilarna är, är inte helt säker på allt dom hade snott men tydligen en massa maskiner, platt-tvn osv. Och dom har inte ens larm i huset? Snacka om smarttänkta alltså. Och pappa gick direkt ut och bara " mitt garage, har ngn slått itu en ruta osv? " men nej tydligen var det oskadd annars hade det blivit ett jävla liv.

Linda: Ja också har det tydlien varit inbrott här i Kastberga också !
Erika: Ja vi får nog tilkalla Kling och Klang!
Jag kan säga er att jag garvade en hel del åt det där, trots att det inte var superroligt. Dessutom så sa min mamma en rättså skojig sak som lät skitkul i verkligheten:
Men det är så jävla tråkigt, det där jävla kalleanka skitet, då sticker jag hem!


Nej inte så mycket mer att säga, mer än att jag är fixar och klar nu. Det blev strumpbyxor, svart linne, vinröd-vit rutig skjorta och stora örhängen och ett halsband med ett stort hjärta. Och lockigt hår.  NOW WE'RE DONE!
God jul! ( hur många gånger har jag inte sagt det nu va )
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

God Jul beztis <3

2008-12-24 @ 13:14:30
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0