Skattjakt

hejsan !
jag va just i färd med att övertala pappa om utlandsresa till vintern,han är väldigt sugen så jag har honom nog i mitt näste, som det heter. eller.. jag hoppas det iaf ! För en utlandsresa till varma länder i vintern sitter verkligen inte fel.
Hur är det med er då ? Jag mår kanon ! Det mår jag ju alltid i princip men äsch då, jag mår iaf det.
Jag och mamma leta skatter idag, haha. sån där geocoaching eller något. orkar nt förklara så jag gör det sen.. och tja, det var väl trevligt men jag är nog inte skattletare direkt. eller vad man ska säga.
Ska snart till Kärråkra med mamma, hon ska bli av med alla stygnen nu, fråga mig inte om dom ska kolla på mitt också, men d är så litet och obetydligt och fint. så jag tror inte det blir av.
ska ha det i typ en och en halv vecka till nu, så jag får minsta finaste ärr. och det tycker jagär ingenting så :)
fick sånt papper från skolan också.
JÄVLA MÖG SKIT APA HELVETE !
Vi är nu arbetslag 2, vi har tre nya lärare, Christina, Marcus och Kerstin. och om jag inte är helt ute och snurrar, så är det tysk-kerstin och hemkunskaps-marcus iaf, och vad jag har hört om dom, så suger dom fullständigt.
och det var ju ytterst roligt. peppar peppar att vi inte kommer att ha dom.
då blir jag galen.
PLUS. att vi ska ha " kläder " så vi kan leka ute första dan. Okej.. exakt så stod det kanske inte, men i princip. Varför ska vuxna alltid envisas med att LEKA UTE? vi är för fan inga barnrumpor ! + att det är alltid skittråkigt ändå..
jag vet, jag är ytterst positiv.
Aja, Malmöfestivalen med natta idag :) kommer bli kanontrevligt, och tja..
jag har väl inte mycket och skriva nu. som sagt. jag är inte på blogghumör. Det enda jag kan tänka på är urusla skolan, och alla förändringar, dra åt skogen :(
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0