Malmöfestivalen

ELLADA IKVÄLL ! JAG ÄLSKAR ELLADA, kan alla förstå det ?
Maten är himmelsk, människorna underbara. härligt stämning.
Som dom flesta kanske vet så praoa jag där, och det var så sjukt roligt. gott som satan och trevligt umgänge, det var kanon. men ska nog praoa nån annanstans ändå detta året kanske ? det är bra och prova på olika.
Hur som helst, hur mår jag idag då ? favoritfrågan helt enkelt haha. jag mår hur bra som helst. och är på krigsstigen, som det heter. mer om det senare.
Igår blev det malmöfestivalen. och det var riktigt skoj, människorna blev jag, nathalie, maja, pavve, fredrik, sköld, ludde. ( jag tror inte det var så många fler ) . och vi träffade på en massa folk. som Sanna ! världens bästa sanna, jag har inte sett henne på evigheter och den tjejen har så sjukt härlig personlighet så det var riktigt roligt och se henne :) och jag är avundsjuk på jennys hår :( Förhoppningsvist kanske det blir lite party med dom och några till någon gång, och det hade varit kalas !
Aja från början då .. jag och Nathalie tog tåget in till malmö, träffade på Carro m.fl och stod och snackade med dom, och ja " carro m.fl " kan ju låta som om vi är värsta gamla bekanta, men nej . vi har aldrig träffat på folket förr men det var riktigt roligt och carro gav natta nummer till spritlangare, haha. hon är för söt. sen då vi steg av tåget hade vi lite följe med dom en bit, sen blev vi kissiga, och så var där ett par grabbar som också var det så dom följde med oss och kissa.. vi kissa på den bron där nere vid den ån. MITT I MALMÖ CENTRAL ! .nu när jag tänker efter så är det bara en mening ihuvudet : VAD FAN HÖLL VI PÅ MED ? hahaha.. Sen snacka vi lite med dom, " Gerry " eller " Jerry " tror jag han jag prata med hette, och han ville att vi skulle med på fest nånstans, men nej. vi ringde freddegrädde och mötte upp dom utanför burger king. Hälsade på alla och vi gick mest runt och pratade och hade trevligt . utom då jag , natta och maja sprang och letade toaletter överallt. tillslut hitta vi en på en pizzeria, och för maja var det akuuut. ( för er som är intresserade av att veta det ) ahaha.
Aja, tack allihopa för en mycket trevlig kväll.
idag då ? mest ta det lugnt oh sen till ellada ikväll, synd om den som sabbat.
PUSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0