Jag älskar dig mamma.

Igår mötte mamma mig från Ahrling, Tim och Nathalie. så cyklar vi hem då. så har hon pimplat vin med marie och eva, eftersom hon inte gick på den jäkla grisfesten ( där min pappa blev uppraggad av en kvinna som trodde han var singel HAHAHA ) så . kom vi hem, så tar hon sprit och börjar dricka lite, för hon är på hugget, så bjuder hon på mig. så sätter jag igång lite techno då alltså, och mamma sätter igång, vi springer omkring och skriker, hoppar och dansar. och mamma shakar ner till golvet och sånt ? hahaha, jag skratta så jag grät. Klockan börja blev mycket, vi sprang omkring och dansa till 03:00.
hahaha.
Lycka.
Mor & dotter.
Fyfan vad jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: jennybengtsson

okej, vi fattar du älskar din mamma

2008-08-10 @ 18:44:44
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0