D.A.M.P

bad erika ! ja, bad bad bad erika ! nu får jag fan skärpa mig. det värsta är att 1. jag har blivit sjuukt tråkig 2. jag tar aldrig foton ( ! ) 3. jag skriver aldrig om åsikter längre. 4.. ja jag kommer inte på fyra men det är nog inget bra det heller. DET ÄR DÅLIGT ! här försöker man komma och vara intressant, men ja. jag är nog rättså ointressant. Kors i taket. Det blir bara värre och värre. och ändå gör jag inte så mkt om dagarna, men ni får faktiskt vänta med bilder för jag har fått typ värsta megafinnen på hakan. fatta hur sjukt ont det gör ! som charlotte sa " det är nog ingen finne så, elr jo. men den blir inte gul iaf, det är nog en sån innebrännare " och vet du vad charlotte ? det tror jag också. det täcker ju hela hakan :( ( nu överdrev jag men whatever ) idag har jag gjort många saker, jag skaffade p-piller idag. ( japp jag är en stor och vuxen kvinna som tar itu med såna viktiga ansvar som preventivmedel ) och sedan, gick jag till skolan. och jag var faktiskt mycket mycket glad idag, det sitter skitbra visst? jag har en sån extrem lyckokänsla just nu så det knappt är sant, och det är så sjukt härligt. jaja. egentligen skulle jag till stallet idag också, fyfan vad jag saknar min stingepåg, men nu är det såhär. att våra JÄVLA ( betona JÄVLA ordentligt ) lärare.. ger oss sjuhundraelva läxor så jag måste sitta och plugga hela dan.. det blir so, no och matte ( egentligen är jag klar med läxan i matte men jag måste verkligen plugga teorin för jag fattar ingenting och det går ju inte för sig ) sen måste jag börja på min novell inom svenskan. JAG SKA FÅ BRA BETYG ! Detta är nian och slutspurten, och om jag ska bli vad jag vill så gäller det att få asset ur datastolen och verkligen KÄMPA. jag är kämparN. eller ska bli ? eller jag är nog förresten.. Ni anar inte som jag längtar till helgen. det kommer bli super, VISST BRUDAR ? förlåt Hampus & Nicke, om det nu visar sig att vi ska va med er också, så ber jag om ursäkt för att ni tillhör brudarkatogorin. Nej, allvarligt talat. jag kan inte fortsätta lata mig på detta viset. Time to plugg ! ( heter det plugg, oops, study visst * ) Time to study * Excuse me english god. jag & charlotte : HOGGA SHAKA HOGGA SHAKA HOGGA HOGGA HOGGA SHAKA ! Iolanda genom klassrumsdörren: MEN SLUTA MED ERT JÄVLA HUGGA ! Puss Åh jag har damp idag :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!¨





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 17:43:32
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: Jenny

Hoppas på att du haft en bra måndag? :)

2008-08-25 @ 17:43:55
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0