Cute

Jag har fått en sån här. hej jag orkar inte skriva blogg-känslan, jag vill bara ta vara på varje minut av sommarlovet nu eftersom det är mindre än 2 veckor kvar. snart bara en vecka, känns hemskt. visst, ska bli kul och träffa alla igen men det är också det enda.
Va med Ahrling, Tim och Nathalie igår och tog lite snapsar då med ( bara lite, mest för gemenskapens skull eller så . som jag har hört många säga, haha ) , och så spela vi guitar hero ( sjukt kul , gissa vem som ska skaffa det ! Jo jag ! ) . Och så fixa tim musiken medans ahrling satt och nörda sig vid datan och alltsammans var helt enkelt : urmysigt ! det är så jävla kul och bara vara hemma hos någon och liksom bara umgås.
Aja.. denna veckan då ? Imorgon träffa Charlotte och kanske Nathalie & fler. tisdag blir det Malmö hela dan, onsdag blir det Center syd med mamma och mormor och även handla in lite skor till hösten/vintern. hittade ett par skitsnygga bruna stövlar, sen ett par svarta pumps, vill gärna ha ett tredje och kanske fjärde par. men det får vi se då. jag blev helt kär i dom två skorna iaf ! Kanske ett par silvriga eller guldiga pumps till ? det är så himla fint. aja, plu satt mamma sa att mormor skulle handla något till mig, att jag skulle få välja ut lite plagg och så. snälla fina mormor, i adore you ! kläder behöve rjag alltid, och ändå fick jag en 1000 lapp nyss av henne ? haha aja.. så trevligt så :D . Sen får vi se om min rånarkompis hör av sig till mig, för isf blir d kanske ut någon gång i helgen också, och lördag. ska jag till Kezies kennel. do,m har diskuterat, och vi får en gratis rottweilervalp om 3 veckor om vi vill ha, men jag vet inte. om jag pallar ha en rottweiler direkt efter allt detta, självklart har aggressiviteten inte något med rasen att göra, men jag kan lätt bli rädd och förknippa dåliga saker om jag får en rottweiler direkt efter det här. jag ska se. iaf. Menmen, sen är d inte alls långt kvar tills skolan börjar. PUH ! . PLUS PLUS PLUS, att Victor kmr hem på fredag ! * yiha *

Vigga[N] - |RoyalGamers| enviado 2008-08-10 16:48:

skulle skrica från victor för han kunne inte skriva offline medelanden...han sa att ja skulle hällsa att han älskade dig å saknade dig skit mkt å att han tänkte på dig hela tiden
Gulligt.
Herrå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0