Chickflicksen von bäst.

TJENA !
Jag mår toppen idag.
va uppe hos mina söta kusiner nyss, och Gurra va glad som vanligt. Skratta och log hela tiden och jäklar vad den ungen är tung alltså, att gå omkring och bära på en 3 månaders bebis hur länge som helst känns i armarna kan jag säga.. aja
det är så himla mysigt så.
tack så mycket för kommentaren Jenny bengtsson, vad bra att du fatta att jag älskar min mamma. det är nog inte alla som gör det :O
Idag ska jag städa, sen ska jag ut med chicksflicksen von bäst ( okej jag vet absolut inte vad jag fick d ifrån, men d lät bra tyckte jag ) och vi ska ha såå jätteroligt.
Märks det att jag är glad ?
JAO ! ( Nathalie uttal på det )
Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0