Torsdag

Tja snyggingar !
Idag var det underbart väder igen.. det har varit det i flera dagar nu :) visst är det superhärligt ?
Ännu härligare hade det varit om man slapp skolan men sån tur har man ju såklart inte.. Aja, fick 200 kr av min farmors bästa kompis igår, som konf. present, rättså konstigt ändå för hon har absolut ingen anledning att ge mig men det värsta är , att jag vet inte vem det är ?
Har absolut ingen aning och ändå har jag träffat henne flera gånger men jag kommer inte ihåg.. det är skamligt ! Men, jag ska ringa henne ikväll och det känns skumt för jag ska ringa en " total främling " .
Oh ja, jag måste komma ihåg och ringa också ! kan ju inte bara ta pengarna och skita i det sen, det är ju så ohövligt så det smäller om det.
Idag hände en massa roliga grejer, trots att skolan var pest så hade vi skitkul :)
Snackade om gamla minnen och på hk, så var Tim sjuk. Så tänkte jag skoja till det lite och sa att han hade " syfilis " , som jag trodde var de sjukdomen i Emil i Lönneberga, så att man blir blå i huvudet och sånt, men det heter nog fysis eller äh vetfan, och siv då ( vår lärare ) blev helt vettskrämd.
Och jag snackade på om syfilis och sen sa hon det : alltså nä erika.. det är en könssjukdom !
Asså jag trodde jag skulel skämmas ihjäl men fyfan vad ag garva, jag menar, jag visste ändå om det där och ändå är jag så jävla korkad så ja.. hahaha, stackars siv..
Nu är det bara imorgon kvar sen är det helg och det är så otroligt skönt !Visst är det ? Längtar som bara tusan, dessvärre är att jag inte vet vad jag ska göra i helgen.. har absolut inget planerat.. men lär väl kränga lite smått och gott antar jag då :)
Men jag måste verkligen öva innför fysik och so prov nu, vi har prov hela tiden nu.. det är ett rent helvete men har gett mig fan på att jag ska ge järnet dessa sista veckorna innan sommarlov :) Sen är det bara slapp i mååånga veckor. superskönt !
Vi hörs !
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0