Tisdagkväll

Hej igen alla otroligt härliga människor !
Nu har pappa kopplat in ( säger man kopplat in , jamen så heter det nog ja ) min platta dataskärm och fan vad mycket utrymme man får ! ser mycket luftigare ut och mycketmycket tjusigare så jag är kanonnöjd !
Plus att vi drog igenom det virusprogrammet också och det behövdes kan jag säga, fattar inte hur jag kan dra på mig så mycket virus hela tiden..
Aja, jag mår illa och jag kommer knarka alvedon och ipren några dagar nu och JAPP ni har det, jag är inne i kvinnoperioden nu. man kokar rödbetor som morfar brukar säga, intressant mm jotack, jag vet men trots allt ät det naturligt. Trots att jag är nog för naturlig ibland.
Ska sova nu, klockan är halv elva och det ska bli skönt med sovmorgon för det sa jag kanske inte ? Att jag ska vara hemma imorgon, mår verkligen inge vidare men, jag är glad ändå och då får jag och syrran en myspysdag eftersom hon också ska vara hemma och nej, hon ska bara dra till berga för å göra nationella sen kommer hon hem och då ska vi sola om det är fint väder vilket det förhoppningsvist är.
OCH, hoppas du kollar ordentligt nu systeryster. så va jag på hennes dansföreställning för en vecka sen, vilket jag ha skullat skriva om jättelänge men det har aldrig blivit av :) OCH, hon är även en trogen läsare som hon säger så jag har skärp mig och skriver oftare ! Och jag ska skärpa mig och skriva om saker som betyder något ! får nästan lite dåligt samvete av att jag aldrig kommer på något..
Nej, dags att hoppa i bingen.
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0