Supersköna härliga jävla vår

Hej !
Åh gud vad härligt väder det har varit idag ! Strålande solsken och jag gick ut och slappa lite i solstolen, sen träna jag aerobics/boxning och sen slutligen blev det gräsklippning, mina armar dog !
vi har nt klippt sen i slutet av september kanske och gräset var väldigt högt och jag tog i som bara tusan och det helvetes jävla eländet til gräsklipparen skulle bara klödda hela tiden och jag hade lust och slänga den på tippen eller bara hälla bensin över den och tända en liten gnista av olyckshändelse och.. ursäkta, men jag fick spel på den.
Glodde lite kläder idag också. gud vad jag vill shoppa! men jag håller mig, plus att nu verkar d som om jag ska städa ovanvåningen hos steven och eva också vilket betyder att jag tjänar 200 per gång istället för 150 . och det faller mig alldeles utmärkt i smaken.
Jag ahr ätit smörgåstårta som bara helvete nu, typ frukost lunch middag och det tar aldrig slut ! kommer ju ruttna innan den är uppäten..
jaja, smörgåstårta är förjävla gott och nu ska jag sticka iväg och sjunga singstar med linda, och oh ja det kommer låta föörjäävlaa vackert.
Vad duktig jag är. två förjävla i en mening.
Btw ! Min kära bästis Ludvig Johansson kom med på en bild i Knutstorp idag med Tony Rickardsson och han kanske kommer med på sån bild( om jag uppfattade det rätt, i sporten ) så håll utkik.. och säg till om ni ser det, haha var tvungen att skriva det för jag tyckte det var lite småkul plus att man får lite mer utfyllnad.
Nej, ha det bra så hörs vi !
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0