Ny vecka.

Tja !
Är allt bra med er ?
Jag mår för
jävla bra! Vet inte varför direkt, men superhärligt väder, superhärliga personer och allmänt bra-a dagar gör väl susen som man säger.
Idag var det skolan, var skitglad och det var nog dom flesta också skulle jag tro.
Här kommer lite roliga händelser ( Plus att Ahrling har tjatat om att jag ska skriva om det så here you go, din dröm är min lag . haha ( Kom på det nyss, var det inte han i myrorna i brallan eller vad det nu hette som sa det ? Han som va programledare i Wild kids för ett tag sen ? . haha ni kommer väl tycka jag är värsta nörden, jag kommer ihåg olika såna här grejer men jag kommer faktiskt ihåg att Wild kids var ett av mina favoritprogram i femman tror jag det var ! Så det så ! ) Aja.
Vi had vikarie för Jocke på gympan, så Skrutten ( hon heter typ Schkurte ) men vetfan hur det uttalas så skrutten är svenskt och bra. Ja kanske inte att någon heter så men, så tvinga hon killarna att spela fotboll medans vi tjejer fick ligga och lata oss och sola ?
Just jävligt snyggt det.
Hur som helst, så gick vi int ill duscharna, jag sandra och charlotte. så ringer någon ( nog elin skulle jag tro ) och bara DET BRINNER, okej nu överdrev jag nog.. men något liknande och ni skulle sett söta sandra som fick panik och hade sig, och jag trodde ju också det brann i omklädningsrummet men vi skynda oss ut och även jacob och liknande ( fast jacob had ebara handduk på sig , såg förjävla kul ut ) så stod vi där ett bra tag och brandmännen släckte elden ( som hade tänts fyr i en papperskorg på toan, säkert någon extremt lustig jävel som tänkte göra sig rolig. ) enligt eva hade iolanda kommit in och sagt : Luktar det inte rök ? Så då dom gick till blå hallen vad det i princip fullt med svart rök.. men det kan man ju tycka är konstigt, brandlarmet då ? men ja, dom släckte elden och vi spanade in snygga brandmän eller brandgubbar kanske man ska säga ? Inte en enda som såg bra ut ! Eller jo kanske lite en.. men han låg ju runt 30 bast. så nej.
Men ja, efter ett tag fick vi gå in och då hade mer än halva engelsklektionen gått vilket jag är superglad för ! Hatar engelska.. Men nu var det ju såhär att polisbilen kom till skolan också, så dom hade parkerat typ snett över några parkeringsplatser eller jag såg inte riktigt men. då vi var uppe i klassrummet så lutar sig Ahrling ut ur fönstret och hojtar : " Du det blir pakeringsböter på den där, bara så du vet ! " . Hahaha fy helvete, jag trodde jag skulle dö av skratt. Ni får erkänna att det var rättså gjutet ?
Och under hela dan har jag även fått stå ut med Ahrlings eviga jävla luktande.. han påstår att " jag luktar gott " men att ha någon som sniffar en överallt är ingen hit alltid, vad säger ni ? En hund i sitt förra liv ?
Jajjemän minsann !
Och sen då efter skolan stack jag hem och slappa lite och käka smörgåstårta vilket jag har ätit hela helgen nu, übergott ! sen kom jag på att jag var sen till stallet och cykla som en dåre dit , gjorde vid min stinkypinkypälskling och red lite i ridhuset, hoppningen var rättså tråkig idag.. men det gick bra och jag är nöjd =) Trots att det hade kunnat gå bättre men vafan, hata att vi ska böja och ha oss varenda jävla gång ! Just df jag hatar dressyr för vi gör samma skit vareviga gång, vi får sätta sprätt på majsan nu ju !
Nu är det då kväll och jag vet inte hur många glas vatten jag har druckit men jag är törstig hela tiden. OCH supertrött. så ska ta och sova nu, men vi hörs !
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0