Nu tar jag igen hela veckan !

Hej !
Jag har tagit bort alla tidigare inlägg.
Busigt va ?
Nej men jag bara kände för det, får såna här impulser ( heter det så ? ) Ibland, så då gör jag som jag känner för . även om jag kan ångra mig senare.
Men för sent för det.
Hur som helst så har jag inte skrivit på skitlänge , det är jag fullt medveten om. och anledningen är att jag har försökt logga in på publishme.se hela tiden, men det har inte gått ! MEN, sen kom jag på att jag fortfarande kunde logga in här på blogg.se ? Skumt att dom har kvar den här plattformen då. Äh, det är ändå bra mycket enklare !
Nu har jag en hel del att ta igen. Men jag ska skriva det så kort och innehållsrikt som möjligt så ni inte behöver sitta i all evighet :

Ja idag konfirmerades jag. Och jag är ändå glad över det, det var inget vidare kul ( utom lägret, men kommer till det ) . va inte ett dugg nervös faktiskt trots att melinda va nära på att stressa upp mig men jaja, blev dock nervös då vi skulle gå i kyrkgången ! Varenda jävel stod ju och halvlog och glodde på en och man kom där i ett stort jävla lakan, haha okej nä men sån kåpa heter det ju. Och ja. vi dansa kyrkdans och såklart så filma krämer. Mm, gud vad trevligt det ska bli och se det sen.( not )
aja. lägret var oerhört trevligt !
Först då vi kom dit, så startade sven som en sort lektion om jesus osv och då tänkte vi direkt : det här kommer bli dem drygaste dagarna i vårt liv !
Men, vi fyra tjejer fick dela rum ( och dom fyra tjejerna bestod av sandra, melinda, jag och elin ) och medans vi gjorde iordning där snacka vi lite, sen va vi där i några timmar och allt vara allmänt mys ! Åt gjorde vi också.. hela tiden, och det var så jäkla god mat där ! Btw så var vi på Åhusgården, hette det så ? Ja och sen på kvällen lekte vi Kalle kaos, Det går ut på att man ska dela upp sig i lag, så är det lappar mellan 1-100 som man sätter upp i en massa rum, så får lagen varsin siffra . man ska slå tärningar och plussa ihop d och skit, så man får högre och högre siffra. så ska man leta upp den siffran, kolla på ordet bakom den lappen, gå till den som har hand om allt och berätta ordet, sen får man ett uppdrag, typ att ta reda på hur många bänkar det finns runt lägerplatsen, så får man springa som galningar för att ta reda påd et, komma tillbaka och säga det och få en ny siffra osv osv.. och det lag som först kommer upp till 100 vinner. OCH VI VANN ! jajjemän, rätt så stolt över det faktiskt och fy helvete vad kul det var ! Speciellt då vi stod i dörröppningen och jag : kolla där sven ! och han gick på det också . Det låter inte alls kul men namnet Kalle kaos stämmer verkligen ! ALLT var kaos därinne, folk sprang hit och dit och krockades och hade sig och roligare får man leta efter !
Sen dagen därpå gick vi till åhuscity och det var helt udnerbart väder och vi satt mest och sola vid hamnen, innan gudstjänst. Nu är konfirmationen över och det är ändå jäkligt skönt !
Förresten ! Vi fyra tjejer skulle handla godis i kiosken då. så stod Karin där , ( vår präst ) så handla Sandra så extremt mkt godis. och hon helt allvarligt : är du hungrig ?
Hahha fyfan vad vi garva ! Vi låg i princip på golvet och kippade efter luft och folket bredvid bara halvlog lite.

Aja, några dagar i förrförraveckan tror jag det va ? hm mjo så kan det nog ligga till.
Så var jag sk " sjuk ", eller jag va sjuk första dan, kände mig lite krasslig på morgonen men överreagerade nog för mådde prima bara någon timme efter ! hrus om helst så somna jag i solen då, sola nog i tre dagar. somna fyra timmar ena dan, 3 timmar andra, 2 timmar sista. Och jag va knallröd i huvudet ! Som Nathalie sa : Död kräfta. ( kokt mena hon ) Och det tyckte jag va elakt :( aja.. så brändes mitt huvud som in i helvete så både Ludde och Zickan sa att det är bra och doppa huvudet i en skål med fil för det kylar ner, så jag hade ingen fil då. men jag hade faktiskt youghurt och det är ju typ samma sak så jag gjorde det. OCh sandra garva så jag trodde hon skulle sluta andas eller något liknande, men jag gjorde efter ett " ett två tre på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte smäller det " . Och yoggin rann och hade sig och jag hade yoggi i näsan och hahaha, jag skratta som bara den, ni skulle sett mig. jag såg ut som ett monster :(
Men det var kul !
Senare.. så hade vi då svensk muntlig redovisning, jag redovisade om anorexia nervosa =), så mitt i min redovisning, så började såklart brandlarmet tjuta ? Jag hade verkligen otur den dan, men ut gick vi. okej vi sprang. mest för att förstärka det här brandlarmshändelsen, och sen kom vi in och så visade sig att vi inte fick ha klassrummet med smartboarden längre för det va bokat, så vi var tvungna att gå in i vårt huvudklassrum och DÅ kunde jag äntligen avsluta min redovisning, och det gick faktiskt skitbra, så jag är nöjd !
Var knappt nervös alls..

Sen kommer det bästa citatet nånsin : ( Jag säger inte vem det är i från med risk för att man kan gissa vem det handlar om )
: " Vi var nära på att ha sex, för han tog av mina strumpor "

Så det var veckans händelser, mått skit också. men det har löst sig nu och jag är lycklig och glad som vanligt, och plus det negativa behöver vi ju inte ta upp. ändå bara så tråkigt, speciellt och tänka tillbaks på det.
Idag då, så konfirmerades jag som sagt, rättså ointressant.. fick mest en jävla massa smycken och andra onödiga grejer som jag sa till mamma : Kan man inte lösa in det här och få pengar istället ? Hon : ERIKA DÅ ! det är presenter, va glad trots att jag kan hålla med om att det var totalt onödigt. Min syster gav mig ändå en jävla bra konfirmationspresent. UNDERKLÄDER ! haha hon bara : Jag ville inte ge dig det då mormor va här, för hon hade nog fått hjärtinfakt. ( och trots allt vill vi inte att hon ska dö än ) . men dom var supersupersupersnygga och jag hålla med om att det kanske inte är en typisk konfirmationspresent men ge mig otypiska konfirmationspresenter i massor då. haha, hur som helst så var underkläderna typ. ja det var två trosor. det var halvt om halvt genomskinlig tyg på baken, och där framme så var det sånt mönster, ingen aning om vad det är för typ av tyg men så riktigt så chockrosa. så jävla fräcka/snygga/coola/sensuella. haha, jag säger sensuella för det låter bättre än ett annat ord. Sen gav hon mig ett par helsvarta, men nån sorts snörning där bak. enkla men jävligt snygga/fräcka/sensuella.
haha.
Men gud så intressant det var..
Aja så fick jag en ny datorskärm också ! En platt en, superglad och så fick jag faktiskt lite pengar =) Och då smycken med b.la kors osv.. Jag gillar det ändå :)
Sen kom då elin på besök. och vi spela b.la kubb med linda och johanna, vi vann ( vi spela inte klart för det palla ingen, men vi vann med det vi hade kommit med ) så jag garva ofta ofta ofta. mycket pg.a att elin testa nya olika kastningssätt och att hon gillar ord som " hårdare, och KÖR " vilket kan misstolkas och vilket jag inte kunde sluta tänka på.. sen att Linda lekte apa medans jag skulle kasta. + att innan Linda och Johanna hade kommit ut så skulle vi cykla på pappas fula oranga cykel. så elin skulle cykla lite själv då. så kommer hon upp på cykelvägen och cyklar där och ler och vinkar lite såhär. . totalt lugnt och avslappnat. så helt plötsligt hör och ser hon för den delen en moppe som kommer körande. och hon får värsta panikuttrycket i ansiktet och cyklar som fan in på uppfarten.
Aja, en massa andra grejer hände också. och oops, jag glömde nu ju : Jag krängde i mig fem bitar tårta och fem bitar smörgåstårta. Jag håller på å spy.

Nu är jag trött.
Ska ta mig ett stort glas vatten, byta om till mjukisbrallor och slå mig ner vid tvn med mami och papi.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha erkänn jag är ändå bästa systern ;)

2008-04-20 @ 19:44:56
Postat av: elin

HAHHHAHHAHHA jag flabbar hahahaha

2008-04-21 @ 21:29:49
URL: http://lundbergelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0