Fredag var bäst !

Tja !
Fyfan vad glad jag är !
Ni anar inte hur kul det var igår ! Tack allihopa för en kanonkväll !
Klockan var väl vid 6 då jag kom på att jag inte kunde sitta hemma en fredagkväll och eftersom två av mina närmsta vänner skulle dit så blev jag supersugen, så jag sa till victor att jag ville dit och först skulle han inte dit heller men det blev så, så bonli var så snäll så jag kunde åka med dom, så åkte vi dit , sen träffade jag dom andra snyggingarna och dansa hela kvällen lång ! Sinnessjukt kul var det, har inte haft så roligt på länge kan jag säga !
Och jag är fortfarande glad och vill tillbaks, haha. DÄR ser ni hur kul jag hade :)
Hur som helst, så vakna jag vid tolv idag ( har inte sovit så länge på sjuukt länge, heja mig ändå ! Sova är skönt ! ) Så hängde jag med mamma till stan och handlade svarta leggins först ( fick handla på barnavdelningen ? dom andra var på tok för stora och satt inte alls tajt. ojdå ) sen handla vi lite på ica och ja, stack hem sedan och sola i en timme. och snart ska jag träna. just nu hjälper jag dock Linda och välja kläder innför jägers ikv. emd ska dit, ursäkta och förlåt så mycket för dom som älskar dom, MEN JAG HATAR DOM ! Hatar deras musik, hatar dom, hatar allt. Okejdå, erik segerstedts bed of roses ägde allt, underbar röst har han ! Men dom andra, nej..
Känns som dom har bildat ett band " för snyggast. se " men det tycker jag inte. Jag tycker att killkändisar är för o-grabbiga nuförtiden, känns lite feminimt på b.la dom . vet inte varför, men så känns det iaf. PLUS att jag måste ta itu med so och fysiken ! Ja det måste jag..
Nästnästa helg ska jag shoppa ! Nu är det helt bestämt plus att jag har samlat på mig lite mer cash då. så då kmr alla, ( precis alla ) pengar ryka ! guuuuttt.
Jag hade tänkt och inhandla.. jUST INGENTING; eller jo. jag ska ju handla något men jag har inget planerat. bäst att jag inte har det längre för jag köper ändå aldrig det jag ska anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0